Упражнения, дори само веднъж седмично редуцират риска от преждевременна смърт

0
Споделете тази статия, за да достигне до повече хора:Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

Дори и хората, които правят рядко физически упражнения – един или два пъти седмично, могат да снижат риска си от преждевременна смърт през следващото десетилетие, досущ като редовно трениращите. Констатацията е след проучване на екип учени от английския университет в Лъфбъроу. Техните открития ще мотивират всички хора, които не са чести посетители на фитнес салоните. Призивът е и към тотално обездвижените хора. Британските специалисти ги съветват да излязат навън и да направят дори и една малка разходка.

Здравните експерти препоръчват 150 минути умерени или 75 минути усилени физически упражнения всяка седмица, разпределени равномерно между дните.

Но експертите от Лъфбъроу утановили, че и много по-малки усилия са полезни за здравето.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

упражнения за плосък коремЗа дамите – 5 упражнения за 15 минути (+видео)

 

плосък корем, упражненияПлосък корем с 9 лесни упражнения у дома (видео)

 

Изследването на английските учени обхванало здравните досиета на 64 хиляди души в периода 1994-2008 година. От тях 8 802 починали. Те били разпредели в 3 групи на базата на това колко физически упражнения са извършили през предишния месец. Неактивни и обездвижени, редовно трениращи и рядко трениращи в рамките на 1-2 сеанса седмично.

Оказало се, че рискът от преждевременна смърт е с 30% по-нисък при хората, които се упражняват до два пъти седмично. При редовно трениращите, този процент бил малко по-голям – 35 на сто. Каквато и да е физическа дейност намалявала риска от преждевременна смърт от сърдечна болест с 40 процента, установило още изследването.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

упражнения за плосък коремПлосък корем с рецептата на Дейвид Зинченко

 

упражнения за плосък коремТова упражнение е по-ефективно от 1000 коремни преси! 60 секунди дневно и ще имате плосък корем само за месец!

 

упражнения за плосък коремНай-подходящите храни, с които да се подготвим за лятото

 

Показана е 1 от 1 страници
loading...
Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!

          


Коментирай в Delo.bg