За дамите – 5 упражнения за 15 минути (+видео)

0
Споделете тази статия, за да достигне до повече хора:Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0

Нека да се пораздвижим, дами. Ако намирате оправдание, че нямате време, не ви се ходи на фитнес, диетите и те не помагат … Но продължавате да гледате поредния сериал или стоите с часове в социалните мрежи – ще ви предложим 5 не съвсем прости първоначално упражнения за оформянето на задните части и бедрата. Това е условието – да направите колкото се може повече повторения от тези 5 упражнения за даденото време. Сигурно сърдечният ви ритъм ще се ускори и ще се задъхате, но не се отказвайте. С постоянство ще получите все по-добри резултати. А ето и упражненията.

Упражнение 1

То е за равновесие и баланс. За да останете стабилни се взирайте в точка пред вас. Използвайте единия крак за опора и не се местете. Преместете другия колкото можете по-назад, а после изпънете ръка високо и я ритнете. Сменете краката и направете още няколко повторения.Упражнение за идеално оформени задни части и бедра

Упражнение 2

Разкрачете краката си до ширината на раменете и клекнете енергично. После се опитайте да скочите, колкото се може по-високо. След като докоснете земята отново изпънете високо странично единия крак. Отново клекнете по описания начин, но този път изпънете странично нагоре другия си крак. Това упражнение е полезно не само за оформяне на задните части и бедрата, но и корема.

Лесни упражнения за дамите

Упражнение 3

Доста по-трудно, отколкото изглежда на пръв поглед. Опитайте се да направите 10 повторения. Първата част е да напрегнете всички мускули, за да останете на крака си. Опитайте се да клекнете само на един крак, а другия да е изправен напред. Ако първоначално не можете да стигнете до долу, не се отказвайте. Важно е да поддържате баланса. След това се изправете (отново на един крак). Наведете се напред, докато горната част от тялото заеме хоризонтална позиция и ритнете назад със същия крак.Влезте във форма с тези упражнения

Упражнение 4

Това е за перфектно оформяне на задните части. Заемете леко разкрачена позиция. После клекнете, като едното коляно трябва да отиде назад, странично. След това ритнете със задния крак максимално високо и встрани.

uprajnenie-4

Упражнение 5

Тук е важно да няма никаква пауза между отделните движения. Разкрачете се леко, клекнете, опитайте се да скочите нагоре. После с коляно назад докоснете земята. Отново клекнете и дайте другия крак назад. Важно е да спазвате темпото.

Упражнения за стегнати и добре оформени крака

Бъдете постоянни. Резултатите няма да закъснеят. 15 минути на ден не са много.

Източник: Bodybuilding.com

Показана е 1 от 1 страници
loading...
Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!

          


Коментирай в Delo.bg