Това упражнение е по-ефективно от 1000 коремни преси! 60 секунди дневно и ще имате плосък корем само за месец!

0

Всеки млад човек се стреми да има плосък корем. Въпреки че са изключително ефективни при тонизиране и доизграждане на коремните мускули, коремни преси се оказаха най-нехаресваните упражнения от всички фитнес маниаци. Според инструктори, има друг, още по-ефективен начин да постигнете плосък корем.

Това упражнение за плосък корем, наречено планк правено веднъж дневно и то само за една минута замества 1000 коремни преси!

Това упражнение не само ще Ви даде така мечтания плосък корем и ще Ви тонизира, но и ще подобри стойката Ви и облекчи болките в гърба.Упражнението е статично и изисква цялата тежест да е концентрирана върху ръцете и краката, докато тялото Ви е изпънато. Единственото правило е, че тялото Ви не трябва да помръдва нито сантиметър. Това упражнение не само ще Ви даде така мечтания плосък корем и ще Ви тонизира, но и ще подобри стойката Ви и облекчи болките в гърба.

Фитнес експертите твърдят, че правят това упражнение няколко пъти седмично, не повече от десет минути общо. Гаранцията е, че получавате това, което искате, без да правите неприятните 1000 коремни преси. Важно е да се убедите, че Вашето тяло е в правилната позиция, преди започване на упражнението.

В действителност, тези пет основни момента са от съществено значение:

1. Изпънете раменете нагоре толкова, колкото можете, докато натискате ръцете в частта от лактите до китката здраво върху пода. Уверете се, че вратът Ви е изтеглен максимално напред и позицията на ръцете Ви е максимално удобна и няма да Ви накара да се откажете или отпуснете бързо след началото на упражнението;

2. Въпреки че коремните мускули са подложени на най-голямо напрежение, то трябва да се усети и по мускулите на краката. За целта трябва да се опитате да натискате пръстите на краката си допълнително към пода. Така ще усетите напрежение и в бедрените мускули. След това стиснете задните си части, за да активирате мускулатурата в долната част на тялото;

3. Опитайте се по време на упражнението да държите таза си максимално близо до пода. Тялото Ви – от петите до главата трябва да наподобява права линия, а не тъпоъгълен триъгълник;

4. Вдишвайте и издишайте през цялото време ритмично, за да улесните тази доста сложна позиция на тялото.

Това упражнение не само ще Ви даде така мечтания плосък корем и ще Ви тонизира, но и ще подобри стойката Ви и облекчи болките в гърба.Гърбът трябва да е изправен, поставете Вашите ръце до лактите и коленете на пода. Китките трябва да са точно под раменете Ви. Носът трябва да сочи пода, така че вратът Ви да е успореден с тавана. Първо протегнете десния крак назад, а след това левия като оставите тежестта върху възглавничките на палците. По този начин цялото Ви тяло се опира единствено на ръцете и краката. В тази позиция стегнете коремните мускули и задръжте за около 20-60 секунди.

След това бавно отпуснете торса така, че бедрата Ви да докоснат пода, отпуснете бавно главата докато челото Ви опре повърхносттта, на която правите упражнението, а след това протегнете напред ръцете и се отпуснете напълно. Правете това упражнение три пъти подред, а след като свикнете с него увеличете постепенно времето за стягане на коремните мускули.

Показана е 1 от 1 страници
loading...
Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!

          


Коментирай в Delo.bg