С тази нисковъглехидратна диета няма да чувствате глад

0

Има много диети, които могат да бъдат ефикасни, но ключът е да намерите нещо (като т.нар. нисковъглехидратна диета), което Ви харесва и да се придържате към този режим в дългосрочен план. В delo.bg Ви представяме един различен план за здравословно хранене без лишение, за който е научно доказано, че е ефективен.

Даваме Ви подробна информация за храните, които трябва да избягвате и към които може да се придържате. Тази нисковъглехидратна диета е идеална за хора, които имат нужда да отслабнат, да оптимизират здравето си и да ограничат рисковете от заболявания. Гъвкава е и позволява прием на въглехидрати в зависимост от вашите цели и желания резултат.

Т.нар. нисковъглехидратна диета предлага богат прием на зеленчуци, месо, риба, яйца, плодове, ядки и мазнини, но с ниско съдържание на скорбяла, захари и преработени храни.

Кои храни да избягвате:

  • Захар: Безалкохолни напитки, плодови сокове, бонбони, сладолед и други
  • Зърна, съдържащи глутен: пшеница, лимец, ечемик и ръж. Включително хляб и макаронени изделия от тези продукти
  • Транс-мазнини: Хидрогенирани или частично хидрогенирани масла
  • Растителни масла и богати на Омега-6 храни
  • Изкуствените подсладители: аспартам, захарин, вместо тях използвайте стевия
  • Преработени храни

нисковъглехидратна диета, храни, храна, диета, здравословна диета

Какво да ядете:

  • Месо: говеждо, агнешко, свинско, пилешко
  • Риба: сьомга, пъстърва
  • Яйца
  • Зеленчуци: спанак, броколи, карфиол, моркови
  • Плодове: ябълки, портокали, круши, боровинки, ягоди
  • Ядки и семена: бадеми, орехи, слънчогледови семки
  • Млечни продукти с високо съдържание на мазнини: масло, сирене, сметана, кисело мляко
  • Мазнини и масла: кокосово масло, масло, мас, зехтин и масло от риба треска

нисковъглехидратна диета, храни, храна, диета, здравословна диета

Разпределяйте храните в три основни менюта дневно на принципа на т.нар. ръчна диета – количество за определен продукт спрямо част от дланта Ви. Шепа пресни ядки или плод за междинно хранене преди обяд и следобедна закуска. Бъдете по-внимателни с количествата сирене и ядки, които консумирате. Не яжте повече от един вид плод дневно. Пийте минимум 2 л вода дневно.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

krastavitsa-351x185Диета с краставици топи гарантирано 7 кг за 14 дни

 

бързо отслабванеСвалете 10 кг за 9 дни с диетата на Маргарита Королева

 

Chrono-diet-top-351x185Хроно диета – не гладувате, а слабеете без йо-йо ефект

 

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg