7 храни, които намаляват мазнините в коремната област и подуването на стомаха

0

Искате да отслабнете, без да се потите в залата за фитнес? Ако отговорът е „Да“, със сигурност ще се зарадвате да научите, че това е възможно чрез промени в начина на хранене и консумацията на определени продукти. Тези седем храни помагат за намаляване на мазнините в коремната област, както и срещу неприятното подуване на стомаха.


Тери-Ан Нънс

Диетологът, нутриционист и хранителен експерт Тери-Ан Нънс препоръчва тези храни, консумацията на които се свързва с резултатно преборване на т.нар. централно затлъстяване:

Пълнозърнести храни

Фибрите играят важна роля за правилното функциониране на храносмилателната система. Най-лесната промяна, която могат да направят хората, желаещи да отслабнат, е да включват повече фибри в менюто си. За целта диетологът Тери-Ан Нънс препоръчва рафинираните храни като бял хляб и паста да се заменят с пълнозърнести – кафяв хляб, кафява паста, кафяв ориз. В храненето трябва да присъстват и повече овесени ядки, ечемик, ръж.

Авокадо

Освен че е вкусно, авокадото е богато на мононенаситена мазнина, която помага за контролиране на кръвната захар и за намаляване на висцералната мазнина, свързвана с повишен риск от диабет.

Ядки

Хората, залъгващи глада си с ядки, имат по-малко мазнини в коремната област от тези, които залагат на обичайните въглехидратни изкушения.

Яйца

Заменете изобилстващите на въглехидрати закуски с протеинови. Яйцата са отлична закуска, богата на протеини, която помага за отслабване и за намаляване на мазнините в коремната област.

Узрели банани, банани на точки

Банани

Бананите съдържат магнезий и калий, които противодействат на ефектите от солените преработени храни, които могат да причинят подуване на стомаха.

Кисело мляко

Киселото мляко стимулира полезните бактерии в червата и противодейства на „лошите“, като по този начин помага да се предотврати подуване на стомаха.

Зелен чай

Ако искате да се сдобиете с плосък корем, опитайте се да замените традиционния чай със зелен. Само една чаша зелен чай е достатъчна, за да се увеличат антиоксидантите в кръвта, известни като катехини. Най-важният сред тях е епигалокатехин галат, който подобрява метаболизма.

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg