Как лесно да се погрижите за своето тяло?

0

Подходящите грижи за тялото ще ви помогнат да се радвате на добро здраве и естествена красота. Бихте могли да промените няколко неща в своето ежедневие, за да подобрите своята външност и начина, по който се чувствате в своето тяло. Създаването на добра хигиена, правилното хранене, редовното правене на упражнения и добрият сън играят първостепенна роля в грижата за тялото и кожата.

От какво се нуждаете:

Вода
Антибактериален сапун
Слънцезащитен лосион
Витамини
Плодове и зеленчуци
Пълнозърнести храни
Боб
Ядки

Грижа за кожата:

∙ Мийте лицето си два пъти дневно с топла вода и мек антибактериален сапун. Масажирайте лицето си, правейки кръгови движения и никога не търкайте, докато се миете;

∙ Не забравяйте да нанесете овлажняващ лосион, веднага след като измиете лицето си;

∙ Използвайте слънцезащитни продукти, за да защитите своята кожа. Всеки път, когато ще излизате навън, нанасяйте слънцезащитен крем половин час преди да напуснете дома си. Така ще предотвратите щетите, които слънцето нанася на кожата.

Препоръчителна диета:

∙ Хранете се правилно. Направете си балансирана диета, която осигурява приемането на достатъчно количество витамини, които са важни както за добрия вид на кожата, така и за здравето на тялото. Погрижете се да приемате достатъчно калций, витамин Е, витамин Ц и антиоксиданти;

∙ Стойте далеч от храните, които имат високо съдържание на мазнини, захар и хидрогенирано масло;

∙ Яжте големи количества плодове и зеленчуци, пълнозърнести и бобови храни и ядки. Опитайте да приемате единствено крехко пилешко месо и обезмаслени или нискомаслени млечни продукти;

∙ Пийте много вода. Най-малко от 8 до 10 чаши дневно. Водата ще накара тялото ви да работи правилно и ще направи кожата свежа и хидратирана.

Упражнения и почивка:

∙ Правете упражнения в продължение на минимум тридесет минути, всеки ден;

∙ Започнете да правите упражнения, без значение дали предпочитате да ходите, тичате, плувате или да карате колело. По този начин ще поддържате тялото си в добра форма;

∙ Изберете такива двигателни упражнения, които ще ви накарат да се забавлявате, докато ги правите. Може да са под формата на танци, ски, аеробика или дори градинарство;

∙ Почивайте достатъчно. Не забравяйте, че за да се чувствате добре, имате нужда от осем часа сън, всяка нощ.

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg