Диета с маслини топи 3 кг за 5 дни и подмладява

0

Тази лесна за изпълнение диета ще Ви помогне да прочистите тялото си от токсини. Хранителният режим с маслини води и до по-добро храносмилане и дори подмладяване.

 

Добре известно е, че маслините и зехтинът са здравословни храни. Маслините са богати на фибри, аминокиселини, калций, цинк, фосфор, мед, селен и желязо, витамини B, C, E и R. В 100 грама зрели маслини има едва 6.3 на сто въглехидрати, 0,8% белтъчини и 10,7% мазнини.

Ако искате да се подмладите тялото си, да подобрите Вашето здраве и да стопите килограми, е нужно просто да опитате тази диета с маслини. Нейната продължителност е между три и пет дни (може да увеличите времето, за което я правите, ако искате).

Убедете се колко лесен за изпълнение е този здравословен хранителен режим:

Закуска и вечеря: Салата с маслини

40 грама рукола, 40 грама зелена салата, 2 големи пресни краставици, 40 гр зелени маслини, 1 зелена чушка, 1 домат, кашу, босилек, малко балсамов оцет, зехтин.

Солта не е необходима, но ако не обичате да ядете без тази подправка, може да поръсите с минимално количество морска сол.

За обяд и вечеря яжте обезкостени и нарязани зелени и черни маслини. Черните маслини имат повече калории, отколкото зелените. Ето защо, за по-добър ефект от диетата препоръчваме консумация на зелени маслини. Между храненията пийте много вода.

През целия ден не трябва да се консумират повече от три супени лъжици зехтин.

Хапвайте между 30 и 50 грама ядки – бадеми, орехи, лешници, кашу, като най-доброто време е сутрин.

За обяд можете да ядете:

Пълнозърнести храни: варен кафяв или див ориз, овес, ечемик, елда – хапвайте, докато не се почувствате сити.

Рибата е позволена варена, но в по-малки количества (около 150 гр) и поръсена с малко чесън и зехтин. Може да консумирате и млечни продукти като кисело мляко, кефир, нискомаслено мляко, но в много ограничени количества – 200 мл кисело мляко, чаша мляко или айран.

В този период на маслиновата диета не трябва да консумирате друго масло освен зехтин.

Ефектът на храната

В края на диетата, Вие не само ще сте отслабнали, но и ще забележите, че кожата Ви е станала еластична. Това е ефектът на мастните киселини, които се съдържат в маслините. Те нормализират обмяната на веществата и стимулират изгарянето на мазнините.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

Средиземноморска диета топи гарантирано мазнини

Свалете 10 кг за 9 дни с диетата на Маргарита Королева

Хроно диета – не гладувате, а слабеете без йо-йо ефект

 

Показана е 1 от 1 страници


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg