Чантите на Майкъл Корс са феномен! Ето защо!

0

Въпреки че дизайнерът Майкъл Корс е известен на пазара в продължение на много години, в последните няколко сезона дамските чанти с неговото име започнаха да се радват на нараснала популярност. Носят ги както знаменитости, така и обикновени жени – чантите с висящи златни инициали „MK“ доскоро бяха и все още са истински хит. Откъде обаче се появи това явление?

handbag compositeПрез последните години марката на 55 годишния дизайнер е станала изключително популярна. През 2014 г. Майкъл Корс отбелязва продажби на стойност 3,3 милиарда долара. Това е и най-търсената марка в интернет, сочат данните от търсачките.

bag michael kors1Основната концепция на най-луксозните марки е да предложат на своите клиенти изключителни предложения и усещането за абсолютна уникалност. Майкъл Корс решил да подходи по малко по-различен начин и да достави на жените, както той сам го нарича „просто ежедневен лукс“. Какво обаче има предвид известият дизайнер с това понятие? Нещо изключително и стилно, но на цена, която могат да си позволят повечето жени, а не само холивудските звезди от първите страници на вестниците.

Докато за нас закупуването на уникална и оригинална чанта с марката Майкъл Корс означава огромен разход, то на Запад (особено в търговските аутлети), аксесоарите на марката вече са достъпни за повечето жени от „горната средна класа”. По този начин дизайнерът  създал начин, чрез който дори обикновените жени могат да се идентифицират със звездите (които обожават неговите чанти и се показват с тях много често).

bag michael kors2Самият Майкъл Корс обяснява този феномен по чантите и портмоментата му, като нещо съвсем неочаквано.

– Чантата е едно от онези неща, които трябва да бъдат функционални – ние трябва да можем да пренасяме в тях много предмети, но в същото време те трябва да ни придават уникалност и великолепие – казва дизайнерът.

Хората жадуват за лукс и високо качество, но не и нещо толкова ценно, което да вадите от гардероба само при специални поводи. Аз не бих искал жената да казва: „Не мога да отида с тази чанта до супермаркета“. Не бих искал една жена да се притеснява да отиде с моя чанта на фитнес, на работа или да я носи през уикенда – добавя дизайнерът.

Показана е 1 от 1 страници


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg