С диета „Малка черна рокля“ на Майкъл ван Стратен топите за 10 дни 5 кг

0

Диета за бързо отслабване „Малка черна рокля“ гарантира стабилно отслабване, без йо йо ефект. С този хранителен режим ще влезете във форма за предстоящите празници. За 10 дни ще загубите около 5 кг. 10-дневният режим е бил разработен от хранителния консултант Майкъл ван Стратен. Той е за хора, които трябва да отслабнат бързо по здравословни причини.

Диетата обаче спокойно може да се прилага, когато спешно трябва да влезете в малката черна рокля. Ако я спазвате стриктно, ще загубите до 5 кг за 10 дни. Има няколко предизвикателства, които трябва да приемете:

  1. Първите три дни са много ниско калорични, преминете ли през тях, вече сте наполовина успели.
  2. Пригответе се още за неудобството: Повечето ястия се приготвят бавно и трудно.
  3. Всеки ден има закуска плюс втора закуска и едно основно хранене, което ще трябва да си носите в работата.
  4. Ще трябва да пиете по литър вода извън всички останали напитки, които приемате през деня.
  5. И още нещо – алкохолът е абсолютно забранен в тази диета.

Първи ден

Закуска: 1 банан.

Втора закуска: Зеленчукова супа или сок от моркови и целина. Зеленчукова салата, овкусена със зехтин и лимонов сок, кафяв ориз.

Основно ястие: Смесена салата, няколко зелени зеленчуци, приготвени с боб (варен) и 1 с. л. зехтин.

Втори ден

Закуска: 1 чаша прясно изцеден сок от ябълка и морков или от портокали.

Втора закуска: Супата от първия ден, салата, печени картофи.

Основно ястие: Салата и сварен карфиол, който се поръсва с настъргано сирене и се запича за няколко минути.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

зимна млечна диетаМлечна диета през зимата гарантира трайно отслабване

 

Трети ден

Закуска: 1 чаша топла вода, смесена с 1 чаена лъжичка мед, 2 филийки пълнозърнест хляб и масло.

Втора закуска: Плодове със стафиди.

Основно ястие: Салата, пълнозърнести спагети с доматен сос.

Четвърти ден

Закуска: 1/2 грейпфрут, 1 ябълка, кисело мляко с малко мед и счукани орехи.

Втора закуска: Печени картофи с масло или 1 с. л. заквасена сметана и нарязани пресни билки, зелева салата, 1 круша.

Основно ястие: Зеленчуци със сирене: Измийте и нарежете 1 зелена, 1 червена и 1 жълта чушка, 2 тиквички, 3 домата, 1 голяма глава лук и 2 скилидки чесън. Намажете съда за ястието със зехтин. Добавете зеленчуците на слоеве, поръсете всеки слой с малко зехтин и нарязан магданоз и босилек. Покрийте с фолио и печете при 180 С° за 45 минути. Махнете фолиото, поръсете с 2 с. л. настърган пармезан (може да го замените с кашкавал) и върнете във фурна, докато придобие златиста коричка.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

отслабване през зиматаЛесен трик за отслабване през зимата

 

Пети ден

Закуска: Овесена каша с вода и 1 лъжичка мед, 1 филийка пълнозърнест хляб с малко масло.

Втора закуска: Зимна салата: Смесете настъргано бяло зеле, портокалов сок, накиснати сушени кайсии и 2 супени лъжици нарязани орехи. За соса: 2 с. л. кисело мляко, 2 с. л. мед и настърганата кора на 1 лимон. Задушени варени ябълки с канела и карамфил.

Основно ястие: Пилешки гърди на скара с подправки. Нарежете лук и чесън и ги добавете в купа с кисело мляко. Сгорещете 1 ч. л. кимион и кориандър в продължение на 2 минути. Разбъркайте и добавете към киселото мляко с половин ч. л. лют червен пипер. Залейте пилешките гърди и оставете за 1 час да поемат маринатата. Изпечете пилето на грил 10 минути от всяка страна, като от време на време заливате с маринатата.

Шести ден

Закуска: Бъркани яйца с гъби, портокалов сок.

Втора закуска: Тиквена супа с масло. Зелена салата с авокадо и целина.

Основно ястие: хумус с целина, моркови, копър. Пъстърва на скара пълнена с резени лимон, спанак и задушено на пара зеле.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

Диета с мандарини сваля 3-5 кг за 3 дни

 

Седми ден

Закуска: 1 грейпфрут, 10 бадема.

Втора закуска: Ризото с гъби със зелена салата, една круша.

Основно ястие: Месо (пилешко или телешко) със зеленчуци. Една ябълка.

Осми ден

Закуска: Мюсли с нарязан банан.

Втора закуска: Големи печени картофи с печен боб, цикория и зелена салата.

Основно ястие: Морковена супа, смесена салата и печена риба.

ВИЖТЕ ОЩЕ: 

диета с яйца и грейпфрутиДиета с яйца и грейпфрут топи 9 кг за 7 дни

 

Девети ден

Закуска: Компот от сушени плодове.

Втора закуска: Топла пълнозърнеста питка с плънка от хумус, пресен лук, домати и маруля. Чепка грозде и 1 банан.

Основно ястие: половин грейпфрут, риба, пюре от карфиол и зелена салата.

Десети ден

Закуска: 1 яйце на омлет и салата от домати.

Втора закуска: Салата, една ябълка.

Основно ястие: Зимната салата (от пети ден). Печено месо (пилешко или телешко), пюре от моркови и ряпа. Целина или сирене по избор.

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg