Как да премахнем двойната брадичка и двойната гуша?

0

Двойната брадичка се появява неочаквано и, между другото, противно на общоприетото схващане, не само при наднормено тегло. За да прикрият този проблем, някои трикове са измислени от холивудските звезди: например Шер замаскира двойната брадичка с лепяща лента преди някое събитие. Друг старомоден начин за прикриване на двойната гуша е с мокра кърпа.

Ето някои причини за появата на двойната брадичка:

Анатомия

Удвоената брадичка без ясна линия най-често се свързва с анатомията. Колко е изразена, ще зависи от структурата на мускула на платизма, който се намира в тази област (под брадичката). Ако мускулът има двойна структура, тогава с натрупването на мазнини, двойната брадичка ще изглежда като на пеликан. В тази зона почти няма активност, в обикновения живот тя участва малко в движенията. Следователно мазнините в областта на брадичката бързо и лесно се натрупват и много трудно се оставят.

Остаряване

С възрастта мускулът на платизма се разтяга, а скелетът се свива. Поради това мускулът провисва и се появява втора брадичка. В допълнение, с възрастта ръбовете на платизма могат да се разминават, това води до надлъжно увисване на кожата.

двойната брадичка

Поза

Лошата стойка е една от причините за появата на двойната гуша. Тя отслабва мускулите около шията и брадичката и тя започва да провисва.

Постоянно наведена глава

Ако главата ви винаги е в наклонено състояние: над телефона, компютъра, книгата, постоянно гледате в краката си, тогава сами провокирате появата на двойна гуша. Факт е, че теглото на главата е доста голямо, когато постоянно я накланяте, натоварването върху мускулите и връзките се увеличава, това води до тяхното разтягане.

Излишно тегло

Когато натрупате тегло, мазнините в областта на брадичката също се натрупват, което води до разтягане на мускулите и тъканите и появата на втора брадичка. Мазнината сякаш провисва над врата.

двойната брадичка

Превръзки за двойната брадичка

Наскоро онлайн продажба е корейско изобретение – превръзка за двойна брадичка, която се фиксира около главата. Те наистина са ефективни, но не решават сами проблема. Тези превръзки е добре да се носят след козметични процедури срещу двойната брадичка, например инжекции или апаратни техники. Можете да ги ползвате няколко дни. Те помагат за намаляване на подуването, фиксират главата в правилната позиция и фиксират ефекта след процедурите.

Диета срещу двойната брадичка

Безспорен факт, преминавайки към правилно хранене, ще се отървете от излишното тегло и постепенно се отървете от втората гуша. Това обаче е така, само ако мускулът (платизма) ви е стегнат и двойната гуша се дължи само на излишните килограми.

При двойната гуша масажите и упражненията за лице ще ви бъдат много полезни. Те ще помогнат да се изработи мускулната структура на лицето и шията (като мускулите на тялото), което ще премахне мастните отлагания в проблемната зона.

Ето няколко ефективни упражнения, които можете да правите, дори в офиса:

– Заключете устните в целувка, опитайте се да ги избутате колкото се може по-далеч от лицето. Наклонете леко главата си, останете в това положение за 5 до 20 секунди. Повторете 10-15 пъти, като започнете от изходна позиция.

– Патешки устни. Идеално упражнение за работа върху мускулите на шията и челюстта. Може да се изпълнява както в седнало, така и в изправено положение. Издайте устните като патица, както за селфи, и задръжте в това положение 3 секунди. След това, запазвайки същия „израз“, започнете да накланяте глава към гърдите си. Задръжте за три секунди. Повторете упражнението отначало 10-20 пъти.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

как да изчистим мазнините от тялотоИзчистите бързо мазнините от вътрешната част на бедрата – 3 лесни стъпки

– Упражнение с топка. За това упражнение ще ви е необходима детска гумена топка с размери 5-10 см. Седнете, фиксирайте топката под брадичката, гърбът е прав, раменете са отпуснати. Започнете да натискате топката с брадичката, за да не излети навън. Направете до 30 повторения.

– Завъртане на главата и обратно на часовниковата стрелка, познато на всички от сутрешното загряване в училище.

– Произнасяйте ясно и последователно гласните звуци: A, O, У, И, Ъ. Трябва да усетите напрежението на лицевите мускули. Повторете 20-25 пъти.

– Изпънете езика си, сякаш се опитвате да го достигнете до брадичката, след което го притиснете до горната устна. Повторете 10 пъти.

– Упражнение „жираф“: поставете ръце на раменете си и се опитайте да опънете врата си колкото е възможно повече нагоре. Раменете не трябва да се повдигат. Повторете 5-10 пъти.

– Поставете молив или нещо подобно между зъбите и „напишете“ числата от 1 до 10 във въздуха. Повторете 10 пъти.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

ръцете, ръце, да поглезим ръцетеЕто как в домашни условия ще премахнете мазнините по ръцете си (видео)

– Притиснете дланта към челото си, сякаш наклонявате главата си назад, но в същото време напрягате мускулите на шията. Ефектът на конфронтация трябва да работи. Задръжте позицията за 8-10 секунди, повторете 5-10 пъти.

– Дъвката помага да поддържате мускулите на лицето в добра форма. Без захар и с подходяща честота.

– Тонизиращият силен смях също ще бъде от полза – потърсете още причини да се радвате.

– Масаж с масло от пшеничен зародиш. Леко „поплясквайте“ с опакото на ръката си в областта на двойната гуша. Маслото подхранва и стяга кожата, а движенията на пръстите стимулират притока на кръв към проблемната зона. Достатъчно е да повтаряте 2-3 пъти седмично в продължение на 10-15 минути преди лягане, оставете маслото за една нощ и изплакнете остатъците сутринта. Алтернативен „еластичен“ вариант е масаж с топло какаово масло поне 10 минути дневно.

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg