Ирина Симеонова: Само вкусната диета има ефект

0

Ирина Симеонова e бивш състезател в Националния отбор по естетическа групова гимнастика за девойки. Тя е участвала в три Световни първенства – през 2012, 2013 и 2014 г. В момента тренира деца в спортен клуб „Ритмика“. Ето и нейните съвети за правилно хранене и добра фигура, споделени специално с читателите на delo.bg!

Започнах да тренирам още в детската градина. Записах се сама, бързо напреднах и родителите ми ме преместиха в спортен клуб „Славия“ при моята треньорка – мечта на всеки състезател – Елизабет Колева (едно от златните момичета). По-късно тя създаде свой клуб по художествена гимнастика – „Ритмика“! Елизабет Колева остана мой треньор до края на състезателната ми кариера. А когато имаш такъв пример за подражание, мотивацията е огромна! 2014 г. беше моята последна състезателна година!

След Световното първенство по Естетическа групова гимнастика в Москва се отказах от една голяма част от моят живот!

Имах твърде много свободно време и така се срещнах с мъжа до мен – Мартин Петров, бивш състезател в Националния отбор по скокове на батут 2007-2010 г. И така той отново ме върна в света на художествената гимнастика, когато през 2015 заминавахме за Испания, за да практикуваме своите умения в театър, намиращ се на 100 км от Барселона и да участваме в програма, номинирана за най-добро шоу в света (на снимката)!

Ирина Симеонова за диетата и отслабването

След травма в кръста се върнах отново в България и в момента съм част от треньорския екип на родния ми клуб по художествена гимнастика – „Ритмика“! Предавам опита си на малките дечица! Сега разбирам колко е отговорно да бъдеш треньор! Аз съм от хората, които не могат и ден без да са в залата!

Като гимнастичка не си спомням момент, в който да не съм била на диета! Имало е дни, в които е трябвало за един ден да сваля два килограма. И съм успявала с много лишения, защото

когато си в национален отбор, не успееш ли да отговориш на изискванията и да запазиш мястото си, просто го губиш.

Ирина Симеонова за диетата и отслабването

Като човек изпробвал много диети, мога споделя за тези, които искат да отслабнат бързо, че това не може са бъде трайно! Сега, когато не се стремя да отслабна за минимално време

съветвам дамите да отслабват бавно, за да избегнат т.н. йо йо ефект.

Това, което препоръчвам, е самото отслабване да се случва постепенно. Важно е да бъде бавен процесът, за да се редуцира само мастна тъкан. Не предприемайте хранителни режими с нисък прием на калории. Такава диета е свръх трудна за спазване. Причината – тялото Ви ще се изтощи по-лесно.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

за жената диети и хранителни режимиЗа жената – 20 диети, с които ще отслабнете трайно

 

Основен фактор за сваляне на килограми е закуската. Нека тя бъде най-богатото Ви хранене за деня.

Изключете задължително всички сладки храни, тестени изделия и белия хляб! Правете по две междинни хранения на ден – плодове, леки салати, парче сирене или пилешко. Включвайте риба в менюто си – поне два пъти в седмицата. Следобед киселото мляко е една от най-подходящите закуски – най-добрата обработка от организма на киселото мляко е именно през тази част на деня. Избягвайте въглехидратните храни за вечеря – ориз, картофи. Препоръчвам телешко или пилешко със салата по избор.

Пийте доста вода – около три литра на ден! Започвайте деня си с чай, вместо с кафе. Полезна храна е медът – най-вече за тези, които полагат основно умствен труд.

Три чаени лъжички мед сутрин дават енергия и подпомагат дейността на мозъка.

А и това количество не се превръща в мастна тъкан.

Най-важното на една диета е тя да е вкусна!

На неуспех е изложен човек, който се храни по начин, който не му харесва или да си приготвя храна, която не обича. В случаи като тези, краят на хранителния режим ще бъде очакван с нетърпение, за да може даден човек да се нахрани с любими храни. Често след края на хранителен режим, който не е вкусен, резултатът е няколко килограма отгоре!

ВИЖТЕ ОЩЕ:

Хиляди българи доказаха: Лесната за спазване диета на Ваня Червенкова води до трайно отслабване

Запомнете: храната Ви по време на диета трябва да е вкусна. Не се притеснявайте да овкусявате салатата си с лимон, зехтин или сол. Естествено, в умерени количества. Шоколадът също не е проблем да е част от менюто Ви, но в умерени количества.

Открийте своята любима физическа активност и и я практикувайте поне по половин час дневно – разходка, плуване, йога и т.н. Постоянството е важно. Мисля, че всеки човек, който иска, може да спази този лесен режим, за да се почувства по-добре в тялото си и да види траен ефект! Желая Ви успех!

ВИЖТЕ ОЩЕ:

Мария Сбиркова с мотивация за поддържане на добра фигураМария Сбиркова: На 12 г. бях 70 кг.! Открих мотивация да изглеждам добре и успях

 

Мария Марвакова - Аз не вярвам на диетиМария Серафимова от Гоце Делчев, която свали 30 кг: „Аз не вярвам на диети“

Показана е 1 от 1 страници


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg