60 мощни социални рекламни послания – 3-та част

0

Какво всъщност е рекламата?

Хм, рекламата е хубаво нещо.  Въпреки че обикновено се обръща на друг канал, ако не е грабнала вниманието в първите пет секунди или пък просто се прескача с поглед в списанието или вестника, ако не вълнува читателя. Рекламата всъщност е информация за даден продукт, услуга, събитие и т.н., предназначена за определена група потребители, разпространявана под различна форма, която подбужда към действие. Целта й естествено е пазарна реализация и вдигане на маржовете на рекламиращите компании.

Но не само!

Представяме Ви трета част от рекламите, чиято цел е не да продават, а да въздействат на сетивата, при това с хуманна цел. Потопете се в тях и ги усетете!

30. Жертвите са хора като теб и мен!

Victims are people just like you and me

31. Хиляди хора дължат живота си на донори!

Thousands of people owe their lives to organ donors

32. Колкото по-късно се помогне на дете с аутизъм, толкова по-трудно ще бъде!

The longer a child with autism goes without help, the harder they are to reach33. Цензурата разказва грешна история

Censorship tells the wrong story

34. Животните не са клоуни!

Animals are not clowns

35. Не отрязвайте мечтата!

Don’t cut a dream36. Помогни, преди да е станало късно!

 

Help before it’s too late

37. Ще пристигна скоро, инвалидна количка (I’ll be there in a while, wheelchair)

I’ll be there in a while, wheelchair

38. Ако ние не ги храним, то тогава кой?

If you don’t feed them, who will

39. Ако пушиш, статистически историята ти ще свърши 15% по-рано.

If you smoke, statistically your story will end 15 perc before it should40. Сега го виждаш, сега не!

Now you see it, now you don’t

41. Едно щракване само може да промени живота ти. Закопчай го!

One click could change your life. Belt up.42. Сексуалните хищници може да се крият в телефона на детето ти!

Sexual predators can hide in your child’s smartphone

43. Каквото повикало, такова се обадило. Пазете морето чисто!

What goes around, comes around. Keep the sea clean.

44. Каквото повикало, такова се „завъртяло“! (What goes around, comes around)

What goes around, comes around

45. Куршумите оставят по-големи дупки, отколкото си мислиш! (или не мислиш)

Bullets leave bigger holes than you think

 

(следва продължение)

 

 

 

 

 

 

Показана е 1 от 1 страници


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg