Само в delo.bg: Пътници на Wizz Air стоят блокирани на Летище София

1

Нито един самолет на Wizz Air не е излетял тази сутрин от Терминал 1 на летище София. Всички пътници са качени в самолетите и са заложници на “организационни проблеми”. Полетът за Лондон, който трябваше да излети в 5:30 часа все още не е изпълнен. Пътниците стоят затворени в самолета и за направлението София – Дортмунд. Този полет по разписание е обявен за 6.10. Все още самолетът е на пистата, алармират наши читатели.

От пилотския екипаж първоначално било обявено закъснение от 20 минути, но вече часове не се предоставя никаква информация, а се цитират “организационни проблеми на компанията”. Телефоните на пасажерите непрекъснато звънят с притеснени дъщери и синове, които чакат родителите си на летището в Дортмунд.

При проверка на полетното разписание на летище София действително полетите на Wizz Air и към този момент стоят със статус “отвеждане”.

polet

„Софтуерен проблем в самата авиокомпания, не е на летище София. Това е причината нито един самолет да не излети. Нямаме информация кога ще бъде решен проблемът, както и дали ще бъдат обезщетени пътниците“,

заявиха за delo.bg от летище София. Нискотарифната авиокомпания все пак ще обезщети пътниците, но само тези, заплатили за услугата “гаранция за пристигане навреме”. Тя струва 20 лева за еднопосочен полет и трябва да бъде заплатена минимум 2 дни преди полета. Обезщетението в този случай възлиза на 100 евро, които могат да бъдат използвани само за следваща резервация на самолетни билети или други услуги на Wizz Air.

Показана е 1 от 1 страници


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



1 коментар

  1. Антон на

    Понеже проблема е на авиокомпанията , и не е форс мажор, то всичките пътници имат право на обещетение при закъснение над 3 часа по закона на европейския съюз за правата на пътниците, което е 250 евро за полетите под 1500км растояние и 400 евро за полети над 1500км. Естественно визз няма да ви каже за това ваше право, но съветвам на всички пътници да подадат оплакване на сайта на визз, изкайки полагащите им се суми. Ще ги мотаят, но в крайна сметка ще платят. Получил съм 400 евро от тях за полет, закъснял 6 часа. Първоначално казаха да ги търся с адвокат, но след като се оплаках на националната агенция по авиотранспорт, на следващия ден си платиха.

    Отстоявайте си правата! Струва си.

Коментирай в Delo.bg