Станимир Михов: Бях слаботелесен, но с този метод изградих впечатляваща физика

2

Хората, които са отслабнали и загубили много килограми, често се показват като най-типичната форма на мотивация за влизане във фитнес залата. Подобни трансформации изискват отдаденост и постоянство, за да се постигнат и с право се споделят, за да се покаже, че няма невъзможни неща. Има и друга крайност – натрупването на килограми и мускулна маса и добавянето на размер върху по-малка рамка. Това също може да е толкова мотивиращо и впечатляващо. Днес ще Ви запознаем с един

млад мъж, който от слаботелесен тип е изградил впечатляващa физика!

Той се занимава с фитнес повече от 10 години. Има блог, в който редовно публикува полезна информация за фитнес и здравословно хранене. Ето какво сподели той с Вас, читателите на delo.bg.

Станимир Михов

Станимир Михов преди…

Казвам се Станимир Михов и съм на 26 години. Със спорт се захванах в осми клас с надеждата да кача килограми и с една крайна цел – да мога да облека дреха, без да ми седи като подарена. Когато стартирах с фитнеса, килограмите ми бяха 48, а височината 168 см.

Няколко години съм прекарал в залата, без да постигна какъвто и да е визуален прогрес.

Дори много хора започнаха да ме питат защо продължавам да си губя времето, след като от това, което правя, няма никакъв резултат. Основната причина да не постигам резултати, беше, че за моя тип тяло, за да се получи промяна, е необходимо да приемам по-голям брой калории спрямо повечето трениращи.

Станимир Михов

Станимир Михов след!

Започнах да се интересувам активно как мога да променя ситуацията си. Попаднах на сайт, в който бяха описани тренировъчни програми и хранителен режим за подобен тип тяло като моето. Нещо, което беше много трудно да приема в началото е, че не е необходимо да тренирам толкова често – като пъти в седмицата, нито толкова дълго – като времетраене всеки ден.

Най-голямата промяна се случи, когато обърнах внимание стриктно на калориите, които приемам за период от около 2 месеца.

Тогава видях значителна промяна във физиката си и започнах да постигам резултати.

 

Хранителният режим, който следвах

Станимир Михов

Станимир Михов преди…

Винаги храненията ми са се състояли основно от непреработени храни, тъй като те позволяват по-добър контрол върху диетата и са по-здравословен избор. Това са храни, в които има много малко изкуствена намеса. Подобни са яйца, овесени ядки, чисти меса, обезмаслена извара, протеин на прах, ориз, картофи, паста, сурови ядки, зехтин, зеленчуци и плодове.

Подборът на подобен тип храни ми позволи да кача мускулна маса и да поддържам тялото си с минимален процент мазнини.

Много хора в моето положение консумират доста храна, но не качват – мъже и жени. Повечето от тях обаче, не следят количествата, които приемат, пропускат хранения и това ги обрича на провал. Правилото, което следвах, беше следното: След като за период от 2 седмици не съм помръднал положително в килограмите си, увеличавах стойностите на някои от храните.

Тренировъчната програма

Станимир Михов

Станимир Михов сега!

В началото тренирах всеки ден. Нещо което ми беше трудно да променям, тъй като вярвах, че

колкото повече тренираш, толкова по-силен и здрав ще станеш.

В това има някаква логика, но важи само, когато можеш да дадеш на тялото нужното, за да се възстанови – като хранителни вещества и почивка. Вече бях постигнал някакви резултати с промени в храненето и следване на хранителен режим. Тогава намалих и тренировките от 6-7 седмично на 4. Програмата изглеждаше по следния начин:

Понеделник: гърди и бицепс
Вторник: бедра и прасци
Четвъртък: гръб
Петък: рамене и трицепс

Тази промяна също донесе ползи и позволи да премина на следващо ниво.

Станимир Михов

Продължих да се интересувам по темата и реших да обогатя знанията си като завърша курс в НСА – фитнес и фитнес културизъм. През този период също използвах услугите на няколко фитнес инструктори, което ми позволи да науча още повече за фитнес тренировките.

В момента споделям знанията си под формата на подробни статии, видео материали и съвети на личен блог stanimirmihov.com.

Показана е 1 от 1 страници
loading...
Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!

          


2 коментара

Коментирай в Delo.bg