Яжте тази нискокалорична закуска всяка сутрин, за да свалите бързо и трайно излишните килограми

0

Всички диетолози са единодушни – закуската е най-важното хранене за деня. Въпреки това, забързаното всекидневие често не Ви оставя никакво време за закуска, да не говорим за здравословна, особено пък когато покрай Вас има малко дете. Миксът, който сестра ми забъркваше всяка вечер, след като роди и хапваше за закуска в следващите няколко седмици докато не възстанови килограмите си, има много предимства – нискокалоричната закуската е изключително засищаща, тя ще Ви държи напълно сити по-дълго и, което е важно – правите я преди лягане, за да Ви остане време за грижите покрай детето или ако работите – да не закъснеете за оперативката за деня в 9.00 ч.

Какви са съставките на тази здравословна и нискокалорична закуска?

В нея има овесени ядки, горски плодове и семена Чиа като основа с добавени бадемово мляко, кленов сироп и канела.

Овесените ядки са богати на фибри, витамини, минерали и антиоксиданти. В действителност, те са единственият източник на уникална група от антиоксиданти, наречени avenanthramides, които са изключително ефективни срещу сърдечно-съдови заболявания. Овесените ядки могат да смалят нивата на кръвната захар и на холестерола, ето защо те се считат за една от най-добрите храни като цяло.

Семената от Чиа притежават също висок процент фибри, протеин, калций, антиоксиданти, и омега-3 мастни киселини. Тяхната антиоксидантна активност е по-висока от много други храни.

Горските плодове са още една супер храна в рецептата на сестра ми. Набраните от цялото ни семейство горски плодове през лятото край вилата ни на Юндола (замразени след това във фризера) са популярни с богатото си съдържание на антиоксиданти. Те са полезни за оптимизиране на цялостното здраве – в борбата със свободните радикали, които увреждат клетките и ДНК. Къпини, касис, малини, боровинки – червени и черни, горски ягоди имат най-високо съдържание на антиоксиданти. Горските плодове са богати и на витамин С и фибри и гарантират прием на малко калории. В тях не на последно място има фолиева киселина и калий.

Канелата е една от най-полезните за здравето подправки. Освен приятен вкус, тя съдържа много антиоксиданти и също е с малко калории.

закуска, овесени ядки, горски плодове

 

ОВЕСЕНИ ЯДКИ С ЧИА И ГОРСКИ ПЛОДОВЕ

Нужни са Ви:

    1/2 чаена чаша овесени ядки
    1/2 чаена чаша пресни или замразени горски плодове (според сезона)
    1 чаена чаша бадемово мляко
    1 чаена лъжица семена от чиа
    2 чаени лъжици кленов сироп
    1/4 чаена лъжичка канела

Начин на употреба:

Смесете преди лягане всички съставки в буркан или купа. Затворете съда и го оставете в хладилника до сутринта. Насладете се на нискокалорична и здравословна закуска. Ако желаете, може да добавите повече плодове, но съставките в рецептата са достатъчни за една порция. Гарантиран резултат за бързо отслабване, съчетан с игра с бебето и разходки в хубавото време навън!

Още любопитни диети, с които можете да влезете във форма, можете да прочетете тук:

krastavitsa-351x185Свалете 10 кг за 9 дни с диетата на Маргарита Королева

 

Chrono-diet-top-351x185С диета на японските монаси топите 10 кг за 10 дни

 

бързо отслабванеВоенна диета топи гарантирано 4,5 кг за 3 дни (видео с резултати преди и след)

 

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg