Първата официална реклама на марихуана

0

Изданието Ню Йорк Таймс със сигурност е изненадало, а може би дори шокирало, много от своите читатели. Как е постигнало това ли? Популярният американски всекидневник отделил цяла една страница на една реклама. Закупилите неделно издание на вестника, когато разтворили страниците му видели нещо, което се случва за първи път в историята на рекламата. Това била рекламата на марихуана. За този исторически момент е отговорна рекламната компания Лийфли – издател на интернет страницата, както и на приложението за мобилни устройства, която публикувала информация за използването на марихуаната за медицински цели.

Кампанията, която е придружена и от лозунга „Just Say Know“ (Просто кажи, че знаеш), което е препратка към „Just Say No“ (Просто кажи не) от кампанията за борба с наркотиците от 80-те години, е първата по рода си кампания, проведена във водещи медии. Рекламата показва една жена и един мъж, които използват разновидности на марихуаната, чрез които си помагат в борбата с онкологичните заболявания и множествената склероза, използвайки ги вместо болкоуспокояващи. Кампанията има за цел да разпространява знания относно медицинската употреба на марихуана и за насърчаване на пациентите да взимат информирани решения за употребата й в хода на терапията.

marihuana-reklamaПрез юли миналата година, медицинската употреба на марихуаната е била одобренa в Ню Йорк, като по този начин се превърнал в 23-ят щат на САЩ, в който употребата на канабис за медицински цели е официлно призната за разрешена.

Показана е 1 от 1 страници


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg