Хроно диета – не гладувате, а слабеете без йо-йо ефект

0

Хроно диета? Да, това е хранителен режим, при която хапвате от всичко, което обичате и в същото време сваляте килограми. Лесно е, вижте!

Основната идея на тази хроно диета е не това какво ядем, а кога се храним.

Chrono diet, Хроно диета

Ален Делабос

През 2016 година отбелязваме нейната 30-годишнина. Ален Делабос е нейният автор и откривател. Хроно диетата ще Ви даде възможност да научите основните принципи на здравословното хранене – правилният избор и комбинация от храни за кратко време и без много усилия. Най-хубавото на този хранителен режим е, че може да го спазвате почти навсякъде – в училище, на работа или вкъщи, по време на ваканция или бизнес пътуване. Запомнете, с хроно диетата не броите калории, не мерите грамажа на порции, няма предварително определени хранителни списъци или рецепти, тъй като основната идея на режима е да се научи всеки как да направи собствен режим на правилно хранене, за да има по-дълъг и здравословен живот.

Трите основни принципи на Хроно диетата:

1. Създаване на алкална среда в организма – защото киселинността в тялото може да доведе до хронични възпалителни или дегенеративни заболявания (рак, инсулт, диабет и т.н.)

2. Хранене в точно време – три основни и задължителни (закуска, обяд и вечеря), с малки закуски между тях. Можете да пиете вода и билкови чайове (не плодови).

3. Гликемичен индекс – скоростта, при която определена храна повишава нивата на кръвната захар, въвежда по-бавни захари или сложни въглехидрати.

Една от добрите страни на т.нар. Хроно диета е, че може да се спазва от цялото семейство, което е един добър начин да се учат децата от най-ранна възраст да водят здравословен и активен начин на живот.

Хранителният режим е много полезен за тези, които имат високи нива на холестерола, триглицеридите и кръвната захар. С Хроно диетата могат да се нормализират стойностите им в рамките на 10-30 дни.

Програмата има правила, които трябва да се следват стриктно, но има минимални ограничения, които не са трудни да се приемат. Най-хубавото на тази диета – при нея няма т.нар. йо-йо ефект, т.е. килограми не се връщат, а метаболитните проблеми се решават завинаги!

Резултатите показват 100% успех при всички хора, които са опитвали програмата.

Chrono diet, Хроно диета

Според автора на хранителния режим Ален Делабос,

всяка храна има точно определено време, в което да бъде консумирана. Обяснението – тялото произвежда определени ензими в конкретна части от денонощието.

Закуската е около 9.00 ч. Позволени са протеини и въглехидрати. Целта – да заредите тялото си с енергия за целия ден. Чай (билков) и кафе – може, но без каквито и да е подсладители.

Обядът е около 13.00 ч. Най-обилното хранене за деня – време за заряд на организма за втората половина от деня.

Два са вариантите за обяд – в никакъв случай не смесвайте въглехидрати и протеини.

Chrono diet, Хроно диетаПримери за въглехидратен обяд: зеленчукова супа, паста, фасул, ориз,

Примери за протеинов обяд: телешко, пилешко, малка салата

Вечерята е около 18.00 ч. Последното хранене за деня, след което единственото, което може да си позволите е чай (неподсладен) или вода.

Примери за вечеря: Риба и зеленчуци, заместени в краен случай с пилешко филе и зеленчуци

Междинни хранения – задължителни при хроно диетата. Това са малките късчета енергия, със сладостта от които се награждавате.

Пример – 10.30 ч. – плод по избор

Пример – 16.00 ч. – блокче черен шоколад или отново плод по избор

ВИЖТЕ ОЩЕ:

Болестта шоколадова зависимостБолестта шоколадова зависимост

 

Тази програма вече трето десетилетие показва удивителни резултати при затлъстели и хора с наднормено тегло, при страдащи от диабет и висок холестерол мъже и жени. Можете да усетите първите резултати по дрехите си в много кратък период от време, а подобряване на всички физиологични параметри може да се видят в рамките на първата седмица.

Хроно диета – не гладувате, а в същото време Вашият организъм си набавя всичко необходимо!

ВИЖТЕ ОЩЕ:

паласките, любовни дръжки

Сутрешните навици на добре балансираните хора

 

паласките, любовни дръжки, планк6 отговора на въпроса „Защо напълняваме?“

 

паласките, любовни дръжки, планкТова упражнение е по-ефективно от 1000 коремни преси! 60 секунди дневно и ще имате плосък корем само за месец!

 

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg