Абсурд! Куриери искат такса за плащане с карта

1

Поредният абсурд Made in BG втрещи екипа на delo.bg! Родна куриерска фирма иска такса за плащане на услуга с карта на пос терминал! Потърпевшата Нина Георгиева разказва за случая на стената си във Фейсбук. Ето и пълния текст:

такса за плащане на пос терминал

Нина Георгиева

БЕЗУМИЕ! Отивам в офис на куриерска фирма РАПИДО да получа пратка с наложен платеж. Поисках да платя с карта и ми беше заявено, че дължа такса 1 лв. Поисках разяснения каква е тази такса и къде е разписана в ценоразписа. Девойката „зад щанда“ ми заяви, че така работели – който плаща с карта, си плаща левче „такса за банковия превод“. Отказах да платя „рекета“ и девойката веднага „докладва“ на шефа си по скайпа, който поиска да разговаря с мен. Обясни ми, че таксата била определена в ценовата листа. Поисках да прочета „Общите ценови условия“ и „Ценовата листа“, които висяха залепени на стената зад девойката, а тя с неохота ми ги отлепи, мърморейки си под носа.

След няколко минути борба с лепилото/тиксото, ми даде двата листа. В раздел „Цени и плащане“ прочетох, че плащане на услугите се извърша в брой или по банков път по желание на клиента. В ценовата листа липсваше цена на услуга „плащане с карта/ползване на пост терминал“. След като поисках да си ползвам правото да платя по банков път с картата си, девойката ми заяви, че в дължимата сума ще включи таксата от 1 лев. Заявих й че с картата плащам наложения платеж/стойността на пратката и няма да позволя да плащам такса за плащането. Получих изумителния коментар от девойката: „Като плащате в банката, нали Ви начисляват такса за банков превод, защо сега отказвате да си платите?“ Отговорих й, че не се намирам в банков клон, а в офис на фирма, лицензирана по Закона за пощенските услуги и след като такса за плащане с карта/ползване на пос терминал не е включена в ценоразписа им, няма право да ми налага задължения за плащането й.

Последва пак „докладване“ на шефа по скайпа и след няколко минути се появи младеж с особен блясък в очите и „К`oo стаа тукъ“ беше поздравът му. Обясних му, че след като прочетох „Общите ценови условия“ и „Ценовата листа“ и не намерих регламентирана услуга „такса за плащане с карта/ползване на пост терминал“, не дължа тази такса. Последва оправданието „ние не сме си актуализирали ценовата листа“ и „като не искате да плащате такса, платете в брой“. Заявих, че аз избирам начина на плащане -плащам с карта и ще заплатя таксата от 1 лв срещу издаден касов бон, с който да се удостовери платената такса за плащане с карта. Той се съгласи и изчезна, а девойката започна да се бори с пос терминала.

След като се извърши транс акцията, извадих левче от джоба си и го дадох. Получих касов бон, на който пишеше „куриерска услуга“. Обясних й, че не плащам куриерска услуга, а поисканата от тях такса за ползване на пост терминал и поисках касов бон с маркирана такса за плащане с карта. Девойката се вбеси и поиска да знае „и с`га `що мъ тормозиш пак, н`ъл ти дадох билешка“. Отговорих й, че е ще ми е необходима за удостоверяване за плащане на нерегламентирана/незаконна такса и настоях на гърба на бележката да напише за какво съм платила 1 лев и да се подпише. 

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



1 коментар

  1. Тея на

    Браво на г-жа Георгиева! Аман от фирми тарикати както и селски тарикати с София! Защо не си седите в тъпите градове, а идвате да ни късате нервите със селениите си на нас столичани? Дано работодателите в София да ни спасяват от вас, като предлагат работа САМО на цивилизовани хора софиянци, а не на невъзпитани, егоисти, простаци и нахални селяндури!

Коментирай в Delo.bg