Този витамин успокоява бързо подут корем

0

Т.нар. подут корем е здравословен проблем, който е неприятен не само за окото (оптически коремът изглежда по-голям, отколкото е), но и причинява доста неудобства. Няколко са причинителите на това дискомфортно състояние – най-често храни, които запазват водата в организма и забавят храносмилането.

подутия корем, подут корем, витамин В комплекс

Феноменът подут корем не трябва да Ви притеснява повече, тъй като има витамин, който ефективно успокоява и премахва газовете в стомаха и червата в рамките на няколко минути.

Нарича се витамин В комплекс, познат още като Неуробекс. Витамин В комплекс е напълно полезен за човешкото тяло и може да се достави по естествен път от определени храни.

В complex = B1 + B6 + B12

ВИЖТЕ ОЩЕ:

витамин, подутият коремВитаминът, който убива ракови клетки

 

Витамин В1

Този витамин, известен още като тиамин, е от решаващо значение за разграждането на въглехидратите в организма. Всъщност точно витамин B1 превръща храната, която ядем в енергия. В1 подобрява функционирането на сърцето и нервната система, ускорява храносмилането и неутрализира газовете в червата, а оттам и подуването на корема. Той също така премахва чувството на глад.

Най-добрите хранителни източници на витамин B1: пълнозърнести храни, листни зеленчуци, бирена мая, бобови растения.

Витамин В6

Витамин В6 се бори със задържането на вода в организма. Редица проучвания показват, че над 90% от населението по света има дефицит на този витамин, което се дължи предимно на съвременния начин на живот и лошите хранителни навици. В6 подобрява имунния отговор на организма към бактерии и вируси. Изключително полезен е за бременни жени и хора със сърдечни проблеми.

Най-добрите хранителни източници на витамин В6: птиче месо, риба, пълнозърнести храни, спанак и бобови растения.

Витамин В12

Дефицитът на витамин В12 често е свързан с различни видове възпаления в коремната област. Недостатъчното му количество в организма може да наруши баланса на полезните бактерии в тънките черва и да доведе до лошо храносмилане и бавен метаболизъм.

Най-добрите хранителни източници на витамин В12: морски дарове, мляко, сирене, яйца, птиче месо, говеждо месо, кисели зеленчуци.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

витамин С, подуванеДоза от добре познат витамин пази пълните хора от сърдечносъдови заболявания

 

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg