Зад кулисите на Grimm Forest – дългоочаквана българска компютърна игра

0

Компютърната игра Grimm Forest се разработва от българското студио Big Moustache Games и в нея ще бродят най-страховитите чудовища от приказките на Братя Грим. Създателите на играта са родните гейм дизайнери Ивелин Иванов и Александър Торофиев, които ръководят екип от професионалисти.

grimm forest

 

Ивелин има повече от 16 години опит като гейм дизайнер, продуцент и творчески директор. Работил е върху игри като Sacred 2 и Tropico 3 и 4, както и в най-различни гейминг жанрове – RTS, RPG, Action adventure и др. Александър пък, освен специалист по електроника, се занимава с програмиране и има опит в разработването на дизайн за мобилни игри, най-популярната от които е Seasons of War. Може би сте срещали името му и като Ал Торо – псевдонимът, под който издава своите книги-игри, между които и третата част на Българ – „Междузвезден унищожител“.

Талантливият художник Филип Цонкин се е насочил към рисуването на игри след значителни постижения във филмовата индустрия. Графичният дизайнер Светослав Стоядинов пък е възпитаник на Националната Художествена академия, а за работата си по Grimm Forest дори е създал специален шрифт – Tzar.

Програмистите са не по-малко впечатляващи – back-end разработчикът Димитър Стефанов е с над 10 години опит в сферата, а освен нея има забележителна кариера като автор на книги-игри под псевдонима Колийн Ливингстън. Front-end програмистът Александър Попов също има внушителен опит – над 8 години кодиране. Цяло десетилетие е опитът в медиите и комуникациите на PR-а на екипа – Виктория Викторова.

Цялата кампания в Kickstarter отнема на екипа близо 3 месеца подготовка, включващи всичко от създаване на уебсайт и страници в социални мрежи, през съдържание за страницата на кампанията, до популяризиране на проекта в медии по целия свят и платформи като reddit. Основната цел на кампанията е да събере 55 хиляди евро, с които ще бъде изградена базовата версия на играта.

grimm forest

Kickstarter е избраната платформа заради огромната си аудитория и доказано професионалното ниво на услуги. Засега кампанията е подкрепена от 40 души, някои от които са избрали да ударят рамо на нашенците с големи пакети като т.нар. “Mage” за 499 евро.

За разработката на предстоящото заглавие екипът използва Unity – платформа, която значително улеснява процеса и дава възможност за публикуването на играта на различни операционни системи – Windows, Linux, iOS, Android и др.

grimm forest

Самият геймплей пък се състои от елементи на стратегия, изследване на теротории и изграждане на различни взаимоотношения с другите играчи. Малки групи от около 25 човека ще трябва да общуват и да координират действията си с обща цел – да оцелеят възможно най-дълго. Врагът им е прокълнатата гора и всичките ужаси в нея. Всеки ден играчите трябва да градят, поправят и укрепят селото си. Всяка нощ трябва да отблъскват поредната вълна от зловещи създания – обикновени и редки – с които живеят в съседство.

Това, което остава сега, е да стискаме палци и да подкрепим финансово или с разгласяване проекта на нашенците от Big Moustache Games.

Показана е 1 от 1 страници


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg