Искате плосък корем, но нямате време за упражнения? Стойте далеч от тези шест храни

0

Строгият хранителен режим и усилените тренировки не са единствените приоритетни занимания за плосък корем. В действителност, много хора са успели да изгорят мазнините в коремната област чрез въвеждането на прости хранителни навици: пиене на много вода, изключване на определени храни от дневното им меню. Ако не разполагате с време за фитнес, елиминирайте теза храни от дневния си хранителен режим и ще може да се радвате на плосък корем за нула време.

Млечни храни

Млякото и млечните продукти може и да предлагат редица ползи за здравето, но те също така да причиняват газове и подуване на корема. Ето защо, може да избегнете млечните храни колкото е възможно, ако искате плосък корем. В случай, че не може да живеете без млечен продукт, хапвайте малко количество кисело мляко, но не и прясно.

Преработени храни, кафе, рафинирана захар и алкохол

Кафето и алкохолът насърчават натрупването на мазнини в коремната област. Ето защо, най-добре за Вас е да избягвате тези напитки, ако се стремите да имате плосък корем.

Сол

Солта е подправката, която много хора добавят щедро към ястията си, за да подобри вкуса им. Въпреки това, солта предизвиква задържане на вода в организма, което надува стомаха. Опитайте се да избягвате тази съставка колкото е възможно.

плосък корем

Люти подправки

Лютите подправки често стимулират повишената секреция на стомашни сокове и по този начин причиняват неудобство и раздразнение. Плюс това, тези подправки акумулират натрупване на мастна тъкан в областта на талията. Ето защо избягването на добавки към храната като лют червен пипер, чили и черен пипер е от голяма полза, за да се намалят мазнините в тази деликатна част на тялото.

Въглехидрати

Макаронени изделия, хляб, сладкиши и други въглехидратни храни са вредни за процеса на изгаряне на мазнини и съответно за желания плосък корем. Вместо тях, включете богата на протеини храна в менюто си.

Някои плодове

Плодовете са богати на фибри и фруктоза, които осигуряват на тялото много енергия, забавят метаболизма и Ви държи сити по-дълго. Когато става въпрос за коремни мазнини, някои плодове са по-полезни, отколкото други. Например, с крушите или ябълките ще даде тялото си повече фруктоза, която ще забави обмяната на веществата. Цитрусовите плодове са по-благоприятни за намаляване на тлъстините в коремната област.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

плосък коремПлосък корем с рецептата на Дейвид Зинченко

 

плосък корем, хроно диетаХроно диета – не гладувате, а слабеете без йо-йо ефект

 

плосък корем, упражненияПлосък корем с 9 лесни упражнения у дома (ВИДЕО)

 

Показана е 1 от 1 страници


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg