6 изпитани диети на световни звезди за топ форма

0

Кой не желае да изглежда строен и да събира завистливи и възхитени погледи? Май няма такъв! От екрана и списанията ни гледат перфектни красавици и хубавци и всеки се пита как се постига този резултат. И тогава едни започват да спазват определени диети под зоркото око на диетолози, други да ползват опита на приятелите си, трети сами си определят някакви хранителни рамки. Заобиколени от изобилие от вкусотии да се отслабне или запази нормално тегло си е истинско геройство. Има няколко диети, които са много популярни сред световните звезди от шоубизнеса.

Диета „Зоната“

Тя е разработена в Бостън от д-р Бари Сиърс, който е продал вече около 9 милиона от книгата си, която у нас е със заглавие „Овладяване на зоната“. Основната идея на тази диета е здравословният начин на живот и балансирано съчетаване на протеини (30%), въглехидрати (40%) и мазнини (30%). Продължителността й е две седмици, храната се приема шест пъти на ден на малки порции. Парадоксът се крие в препоръката на д-р Сиърс да се яде много, за да се отслабне.

Страстни почитатели на „Зоната” са Сандра Бълок, Сара Мишел Гелар, Рене Зелуегър, Синди Крауфорд, Ел Макферсън, известна като Тялото.

диетиНисковъглехидратните или нискомаслените? Ето кои диети са по-ефикасни

 

Диета „Южен плаж“

Разработена е от д-р Артър Агастън и е станала популярна с публикуването на книгата „Диета „Южен бряг“ – вкусна, съставена от лекар, съвсем проста за бързо и здравословно отслабване”. Според създателя си, диетата е начин да се храниш, за да живееш. Основана е на базата на здравословното съчетаване на добрите въглехидрати и мазнини, както и намаляване на лошите въглехидрати. Препоръчва се пълнозърнестата храна, зеленчуците, плодовете, разнообразни протеини. Диетата е разделена на три фази. Първата продължава две седмици и е най-трудната, заради ограничаването на въглехидратите (без хляб, захар, ориз, картофи, алкохол, тестени изделия). През втората фаза може да се добавят забранените храни от първата, но в умерени количества. Третата фаза е най-слабо ограничителна и тя трябва да поддържа постигнатото тегло. След края на диетата не трябва да се сменя рязко хранителният режим, защото свалените килограми ще бъдат върнати много бързо.

Фенове на „Южен плаж” са Хилъри и Бил Клинтън, Бет Милър, Джесика Симпсън.

Как да отслабнем без диети?Отслабване без диети? Мисията е възможна

 

Макробиотична диета

Създател на тази диета (макро – голям, био – живот) е японецът Джордж Ошава, но сънародникът му Мичио Куши се смята за най-голям неин популяризатор. Макробиотичната концепция е чрез храненето да се постигне равновесие на двата вида енергия в човешкия организъм. Основната част на храната – 50%, е пълнозърнеста – ориз, царевица, пшеница, овес, елда, просо и др., 20-30% са зеленчуците, около 5-10% са бобовите култури и морските водорасли. Преработени и опаковани храни са абсолютно забранени, консумират се само натурални продукти. Използва се морска сол, соев сос, но не и готварска сол. Храненията са около 2-3 на ден, само при глад, като всяка хапка се дъвче поне 50 пъти.

Най-страстна почитателка на макробиотична диета е Гуинет Полтроу, към нея прибягват в определени моменти Памела Андерсън, Алиша Силвърстоун, Мадона, Фиона Епъл.

диета20 диети, с които ще отслабнете трайно

 

Диетата на Аткинсън

Тя е много популярна в Холивуд. Книгата се нарича „Революционна диета” и неин създател е д-р Робърт Аткинсън, който препоръчва повече протеини, по-малко въглехидрати и захар. За набавяне на 11% от дневните калории се използват мазнини. Тя също е разделена на три стадия. Първият продължава две седмици, загубата на теглото става точно през него чрез мазната и белтъчна храна (риба, месо, яйца, майонеза, сирене, сметана и др.) и пълен отказ от захар, алкохол, сметана, кашкавал и др. През втората фаза се затвърждават килограмите и се допускат малки количества въглехидрати, като стриктно се следят кетонните тела в урината. Третата фаза е до живот и също трябва стриктно да се следи теглото и кетонните тела в урината. Диетата е критикувана от световно известния диетолог от Лондонския университетски колеж Бил Робъртс, който предупреждава, че отказът от богати на въглехидрати продукти и всекидневната консумация на големи количества месо води до необратими изменения в организма, образуване на бъбречни камъни и липса на съпротива срещу болести на бъбреците.

Страстни почитателки на този начин на хранене са Сара Джесика Паркър и Гери Халиуел – Хорнър.

Свалете 10 кг. за 9 дни с диетата на Маргарита КоролеваКак да отслабнем без диети?

 

Диета „Ловци на захар“

Смята се, че ключът към отслабването е модерирането на тялото. По принцип се налага мнението, че наднорменото тегло е заради мазнините, които се консумират. Тази диета се подчинява на идеята, че това става заради захарта. И затова препоръката е в дневното меню да има повече пълнозърнести храни и зеленчуци, с високо съдържание на фибри. Това хранене обаче разрешава прием на захар, но не на рафинираната и преработената, и някои плодове. Диетата включва задължително и физически упражнения.

Диетата е изпълнявана от Шарън Стоун и Тори Спелинг.

метаболизма7 съвета как да ускорим метаболизма, за да преборим наднормените килограми

 

Диета на Дюкан

Най-четеният автор на хранителни режими във Франция е Пиер Дюкан. Той е диетолог повече от 30 години, написал е 19 книги, в тираж над 2,5 милиона копия. След 30-годишни наблюдения написва най-популярната си книга „Не зная как да отслабна?“. Разрешените храни в неговата диета са 100, като 72 са от животински произход, 28 от растителен. Този режим на хранене има няколко предимства – консумацията от разрешените храни е неограничена, не се следят калориите, теглото се губи на етапи, няма йо йо ефект, отслабването е трайно. Диетата на Дюкан включва четири етапа.

Първият е протеинова атака и включва 72 храни, изключително богати на протеини – месо и морска храна, ниско калорийно или обезмаслено мляко, яйца. Мазнините се набавят само от месото. Продължава от един до десет дни. Килограмите се губят ударно.

Вторият етап включва и 28-те храни от растителен произход (броколи, зеле, гъби, чушки, спанак, домати, патладжани, аспержи). Лещата и картофите, съдържащи скорбяла, се изключват. През този етап се губят по 2 кг на седмица.

Третият етап подготвя тялото за балансиран режим на хранене. Продължава 10 дни за всеки загубен килограм през първата фаза. В менюто постепенно се включват макарони, кашкавал, хляб и плодове без да се прекалява. Забранените храни се въвеждат постепенно и така се избягва йо йо фектът.

Четвъртият етап е стабилизиращ. Няма забранени храни. Един ден от седмицата, най-добре четвъртък, е препоръчително да бъде протеинов. Така не се качват загубените през първите две фази килограми.

През цялото време на диетата на Дюкан е добре да се консумира по една лъжица овесени трици на ден, които ще помогнат пред опасността от запек. Пиенето на повече вода и движенията са препоръчителни.

Чрез Диетата на Дюкан перфектна форма имат Камерън Диас, Дженифър Лав Хюит, Дженифър Анистън.

Показана е 1 от 1 страници
          


Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!



Коментирай в Delo.bg