Мислите, че сте дебели? Не, имате подут корем! Ето как да се справите с проблема

1

Т.нар. подут корем е здравен проблем, който засяга както мъже, така и жени. Причината е натрупване на газове в стомаха и червата. Този дискомфорт е типичен след тежка храна, но има и други фактори, които могат да го предизвикат.

Какво причинява синдрома „подут корем“?

Приемате много въглехидрати

Подутият стомах може да е резултат от прекомерен прием на въглехидрати. Нужно е да намалите приема на алкохол и захар и да приемате храни, които имат ниско съдържание на въглехидрати. Увеличете и приема на плодове и зеленчуци.

донка байкова, плодове и зеленчуци

Храните се прекалено бързо

Приемането на малки хапки и доброто им сдъвкване е от съществено значение за правилното храносмилане. Преглъщате ли недостатъчно добре смлени храни, ще си навлечете подуване и газове.

Имате запек

Запекът е друг основен виновник за подуване на корема. Констипацията (запекът) обикновено се дължи на недостатъчен прием на фибри. Постепенно въведете минимално количество храни с фибри в диетата си, тъй като и прекаляването с тях може да доведе до подуване на корема. Препоръчително е да избягвате бял хляб, хапвайте пълнозърнест. Плодовете, зеленчуците и пресните шейкове значително ще облекчат запека и подуването на корема.

ВИЖТЕ ОЩЕ:

подутия корем, подут корем, витамин В комплексТози витамин успокоява бързо подут корем

 

Пиете малко вода

Липсата на вода в организма може да предизвика редица здравословни проблеми, включително и синдрома „подут корем“. Високият прием на алкохол и кафе може само да влоши състоянието Ви. Пиенето на 6-8 чаши вода дневно е от съществено значение за правилното функциониране на целия организъм. При дехидратация, тялото използва течностите от тъканите, което води неминуемо до подуване на корема. Газове могат да се появят и в резултат на задържане на течности. Съветът ни е да приемате повече вода всеки ден!

Как да разберем дали пием достатъчно вода?

Подложени сте на хроничен стрес

Стресът може да доведе до редица здравословни проблеми, включително и подуване на корема. Прекомерният стрес на работното място значително затруднява правилното храносмилане, което пък води до болки в стомаха, запек и образуване на неприятните газове. За да се справите с този проблем, просто стойте далеч от негативни емоции и стресови ситуации.

Любопитни диети, с които можете да влезете във форма:

закуски, отслабванеЯжте тази нискокалорична закуска всяка сутрин, за да свалите бързо и трайно излишните килограми

 

закуски, отслабванеСвалете 10 кг за 9 дни с диетата на Маргарита Королева

 

закуски, отслабванеС диета на японските монаси топите 10 кг за 10 дни

 

закуски, отслабванеВоенна диета топи гарантирано 4,5 кг за 3 дни (видео с резултати преди и след)

 

Показана е 1 от 1 страници
loading...
Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!

          


1 коментар

Коментирай в Delo.bg