Клиенти под прикритие или какво правят служителите в заведения и магазини без надзор

0

Задавали ли сте си въпроса какво точно правят, оставени без надзор, служителите на магазини и заведения? Шокиращите за самите собственици отговори и факти може да проследите в новата телевизионна поредица на Food Network „Подставени клиенти“ всеки понеделник от 22.00 ч.

Екипът на Чарлз Стайлс разкриват неочаквани събития, които се случват зад гърба на почти всеки шеф. Именно разочаровани собственици на хранителни и питейни заведения са основните поръчители на разследванията.

За самия водещ на „Подставени клиенти“ този вид контрол е основен бизнес вече над две десетилетия.

Доста по-късно е дошла идеята му за реализацията на телевизионен формат, който вече е доста популярен навсякъде по света.

Подставени клиенти

BES ( Business Evaluation Services) – Компанията на Чарлз Стийлс, работи по аналогичен начин, по който и самите зрители виждат по телевизията – използват се хора под прикритие в магазини, в заведения, за да откриват наболелите проблеми и всичко скрито за собствениците.

И докато в телевизионната реализация собствениците в повечето случаи се разделят с хванатите в крачка лоши служители, то в реалния живот има и провинили се, на които им се дава втори шанс.

Подставени клиенти

В случаите, в които шефовете прощават има и друг проблем. Хванатите в издънка служители започват да се оправдават, че не са виновни. Те хвърлят вината или върху друг, или в някакъв измислен проблем. Подобни грозни ситуации вбесяват още повече собствениците. Те дори и към момента да са били по-скоро склонни да оставят на работа провинилия се подчинен, след като срещнат подобно поведение, просто стават безпощадни.

Чарлс Стийлс споделя и своята рецепта за успешен бизнес. Тя е: търсете за всяка позиция правилните хора.

Показана е 1 от 1 страници
loading...
Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!

          


Коментирай в Delo.bg