7 съвета как да ускорим метаболизма, за да преборим наднормените килограми

0

Учени от университета Йейл в Съединените щати установиха, че следването на каквато и да е диета и здравословният начин на живот нямат съществен принос. Според специалистите, човек може да доживее до старини, благодарение на протеина бета-Klotho.

Структурата му позволява да бъде регулирана инсулиновата чувствителност на организма. Клетките ще се възстановят по-бързо, ако по изкуствен начин бъде повишена активността на протеина бета-Klotho, което води до по-дълъг живот на целия организъм, категорични са учените.

метаболизъм9 грешки, които забавят нашия метаболизъм

 

Повишената активност на бета-Klotho ускорява обмяната на веществата, което води до „ускорено“ изгаряне на калории, без да се подлагате на каквито и да е диети.

Здравните експерти са убедени, че препаратите, които стимулират протеиновата активност, могат да бъдат отлично средство за борба със затлъстяването и на диабет тип 2, но и да активират клетъчната активност. По този начин ще дадат на организма възможност „да обнови“ с ускорени темпове клетките си.

Мазнините при кой тип тяло са по-опасни

 

Как да ускорим метаболизма?

1. Пийте охладени напитки! За усвояване на такова питие организмът изразходва повече калории в сравнение с топлите.
2. Яжте често! Мнозина допускат сериозна грешка като ядат рядко. Трябва да се храните на всеки 3-4 часа, защото ситият организъм ви кара да ядете по-малки порции и така като цяло през деня ще прибавите по-малко калории.
3. В храната трябва да има повече подправки! Пикантните храни ускоряват метаболизма.
4. Предпочитайте повече протеинови храни! За разпада на протеините са нужни двойно повече калории, в сравнение с тези за въглехидратите. Протеини има в месото, пилето, рибата, сиренето, а въглехидрати в картофите, макароните, ориза, хляба.
5. Пийте черно кафе! Една чашка кафе без мляко на 4 часа ускорява обмена на веществата.
6. Пийте зелен чай! Той също отлично ускорява обмена на веществата в организма. Една чашка от тази напитка ускорява изгарянето на калориите през следващите 2 часа.
7. Спортувайте! Дори, когато ви се струва, че това не влияе на килограмите ви. Всеки вид спорт помага да нарасне мускулната маса, която гори повече калории в сравнение с нетренираното тяло. Няма начин да не настъпи ден, когато стрелката на кантара да не тръгне надолу.

Показана е 1 от 1 страници
loading...
Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!

          


Коментирай в Delo.bg