История за линейка, „Air Algerie“ и Цецо Елвиса

Цветелин Атанасов – Цецо Елвиса – най-атрактивният имитатор на Елвис Пресли, печелил многократно отличия по целия свят за превъплащението му в образа на Краля на рокендрола

Цецо Елвиса с капитана в пилотската кабина преди полет

Цецо Елвиса с капитана в пилотската кабина преди един от десетките му полети със самолет

Първият ми полет със самолет беше мноооооого отдавна. През миналия век, т.е. преди около 33 години. Някъде през лятото на далечната 1984 г. В онзи период майка ми преподаваше в университет в Алжир и по време на лятната ваканция с баща ми решихме да я посетим.

Идеята ни беше да й гостуваме два месеца през топлите месеци на годината, когато не ходех на училище, но преди това да си направим една дълга екскурзия през Стария континент. Така и стана!

Цецо Евиса, полет, самолет

С „Жигули“-то на татко тръгнахме да обикаляме Европа. Пътуването беше повече от приятно, въпреки жегата навън и липсата на климатик в купето на руския ни автомобил. Прекосихме много държави, но се спряхме за по-дълго в Австрия, Швейцария и Франция.

Видяхме Париж – една моя голяма мечта!

Направихме си снимки пред редица забележителности в Града на любовта със Смяна-8М, сигурно си спомняте черно-белия апарат – една от култовите социалистически реликви! След като видяхме Айфеловата кула, се спуснахме от френската столица към френската ривиера. Марсилия – приказен град с лазурен бряг и уникални яхти на пристанището!

След като разгледахме и този южен град на любимата Франция се качихме на ферибота за столицата на северноафриканската държава Алжир.

Цецо Евиса, полет, самолет

Всичко беше прекрасно до момента, в който се разболях. Получих силно възпаление на синусите, явно климатът там не ми понасяше добре. И как не – температурата на плажа беше 45 градуса, а тази на водата – едва 18! Аз не спирах да се гмуркам в соленото Средиземно море, а след това излизах на горещия пясък и сух, парещ въздух. Това доведе и до

жестока настинка, след която получих възпаление на синусите, а докторите там се съмняваха за менингоенцефалит!

Нито един лекар в Алжир не успя да ме излекува. И тъй като медицината в Алжир не беше на добро ниво, а състоянието ми се влошаваше, родителите ми решиха, че ще е доста по-добре за мен, а и за тяхно спокойствие да се приберем с баща ми в България, за да се излекувам. Така и направихме.

Цецо Елвиса

Цецо Елвиса: „Вече повече от три десетилетия с Мариела не спираме да летим. Всъщност самолетите са като наш втори дом.“

Оставихме „Жигули“-то на мама в Алжир и се върнахме със самолет до София. Спомням си, че летяхме с авиокомпания „Еър Алжери“, но почти нищо не си спомням от целия полет. Бях легнал през цялото време – ни жив, ни умрял. Разбрах, че пилотите са се обадили още от въздуха на наземния контрол. Те повикали линейка, която ме чакаше на летището в София още преди кацането на самолета. От пистата ме откараха директно в инфекциозна болница в София, където установиха, че заболяването ми не е коварно, а просто обострен синузит.

Въпреки всичко, не съм запомнил самолетния полет с някакво неприятно усещане. Ето защо вече повече от три десетилетия с Мариела не спираме да летим. Всъщност самолетите са като наш втори дом. Няколко пъти съм летял до САЩ за конкурси за Елвис, обиколили сме цяла Европа. Дори съвсем скоро се върнахме от Индонезия. Предпочитам и вътрешните полети със самолет, особено, когато участието ми е от днес за утре и нямаме време!

Още любопитни самолетни преживявания на други обичани и популярни българи, може да прочетете в рубриката ни ПЪРВИ ПОЛЕТ.

Евтини самолетни билети ще откриете в промоционалните предложения на Check.bg ®

Показана е 1 от 1 страници
Никаква част от сайта delo.bg не може да бъде копирана и разпространявана без изричното посочване на статията-източник с хиперлинк!